Søg

Brug Pinterest til at øge væksten i din virksomhed

Siden lanceringen af ​​Pinterest i 2010 har den opnået en utrolig vækst. Pinterest er blandt de berømte sociale netværk og er blevet det centrale trin i marketing, hvis du er ny i erhvervslivet. Fastgørelse af indlæg er et ganske almindeligt fænomen, som enhver virksomhed følger for at blive bemærket af forskellige mennesker.

Med over milliarder af aktive brugere på Pinterest er det nemt at dele ideer blandt et bredere publikum. Alt du behøver er et slående indlæg, som folk straks sætter fast på deres væg. Da de har så meget i sin kitty, er de nye virksomheder ikke klar over dets værd. Så lad os se, hvordan Pinterest er en inspiration for dit brand:

Pin regelmæssigt

Pinterest handler om PINNING! Ja, denne platform opbygger din tilstedeværelse på nettet, hvis du laver regelmæssig pinning. Fordi billeder spiller en stor rolle i Pinterest, higer folk efter de bedste visuelle oplevelser. Glem aldrig at være et skridt foran dine konkurrenter ved at sætte billeder i høj opløsning. Tilføj tiltalende beskrivelser, så når folk søger efter noget, vises dine indlæg i søgningerne.

Opret relevante bestyrelser

Nye mærker kæmper hårdt for at skabe deres omdømme, og Pinterest er en fantastisk platform for det. Antag, at du har at gøre med livsstilsprodukter som håndlavede sæber, lav de smarte og kreative boards såsom: nyd et aftenbad, sig farvel til brændende somre eller friske nætter osv. Sådanne boards fremkalder en interessant følelse blandt seerne, og det er svært at modstå at fastgøre den slags brædder.

Væk interesse ved at bruge dine bedste pins

Markedsfør også de stifter, du kan lide, fra dine stifter og andre mærker. Saml dem ét sted, og vælg de bedste nåle for at vise dem frem for seerne. Selvfølgelig kan folk godt lide fristende billeder, så her er din idé at vise de pæne og præsentable billeder for at få deres opmærksomhed. Tilføj ikke prangende billeder, da det ikke nytter noget, men afviser seerne i stedet.

Pins er langtidsholdbare

I modsætning til tweets og FB-opslag holder pins længere. Tavler forbliver der altid, og du kan blive ved med at tilføje billederne der. Levetiden for stifterne er i måneder sammenlignet med tweets, der kun er i timer. Pins er også inspirerende, da de motiverer folk til at vedtage en god livsstil, fordi billeder efterlader et evigt indtryk på sindet.

Håber du er opmærksom på sætningen om, at "Handlinger taler højere end ord"! Det gælder på stifterne på grund af det faktum, at alt, der opfattes gennem billeder, huskes i længere tid. Ja…

Vær regelmæssig med pinning, sæsonbestemte tilføjelser er ikke så rentable, og en sådan handling vil snart få dig til at miste seerne. Husk på, at det er svært at få en loyal fan, uanset hvilken platform du er på! Mens du markedsfører eller promoverer dit brand, skal du være tålmodig, da det er en tidskrævende proces, og du ikke kan forvente succes fra den ene dag til den anden.

For at krone det hele, vær kreativ, pålidelig og autentisk, hvis du rent faktisk vil være show-tyveren.

Relaterede sider