Søg

Social Media Cheat Sheet 2020: Must-have billedstørrelser!

Twitter-forsideprofilbillede retningslinjer

På internettet finder du en masse ressourcer, der nævner de sociale mediers snydeark. De fleste af dem er forældede, så lad os finde ud af det opdaterede ark for at være på forkant med konkurrenterne. Alt sammen takket være de fantastiske mennesker, der har gjort det nemt for mig at præsentere de nyeste billedstørrelser.

En hemmelighed at gætte på, om arket er opdateret eller forældet, er ved at se på billedstørrelsen på Facebook. I henhold til de nye retningslinjer er forsidebilledet blevet revideret til 828 pixels i bredden fra 851 pixels.

Unægtelig bliver de sociale medieplatforme ved med at revidere deres billedstørrelser og -formater. Så du skal være opdateret med de nye størrelser for at designe billederne derefter. Det vil dog spare dig for den ekstra indsats, der skal lægges i at redigere billedet efter design.

For at klare de sociale mediers stigende popularitet er det obligatorisk at vende hovedet på at optimere de billeder, der repræsenterer dit brand korrekt. Lad mig lede dig gennem denne liste, der viser de specifikke dimensioner af billeder, der skal bruges på sociale medieplatforme. Håber du finder det nyttigt, held og lykke!!

Facebook-fotostørrelse

Facebook har skræddersyet sin forsidefotostørrelse fra 851 pixels til 828 pixels bred. Alt for mange brugere ser Facebook på mobilapps, så jeg anbefaler stærkt, at du bruger en størrelse, der passer perfekt på mobil såvel som desktop. Her er dimensionslisten:

  • Størrelsen på forsidebilledet er blevet indstillet til 828 x 315 pixels til desktop og 828 x 462 pixels til mobil.
  • 180 x 180 pixels er den rigtige størrelse på Facebook-profilbillede.
  • Størrelsen på miniaturebilledet for tablet eller applikation er 111 x 74 pixels.
  • Link forhåndsvisningsstørrelse er 600 x 315 pixels.
  • Fotoindlægsstørrelsen er 504 x 504 pixels.
  • 801 x 250 pixels er den rigtige størrelse til gruppeforsidebillede.
  • Størrelsen på begivenhedens forsidebillede er 784 x 295 pixels.

Twitter-fotostørrelse

"Første indtryk er det sidste indtryk" er et meget almindeligt ordsprog, og det er faktisk også sandt. Profilbilleder repræsenterer brandet og er det vigtigste identifikationsmærke på din hjemmeside. Twitter-billede er synligt for alle, når du tweeter. Så det skal være unikt og visuelt tiltalende i enhver forstand. Men markér ordene "disse billeder er ikke længere beskåret til vandret i strømmen nu". Tag et kig på billedstørrelserne til twitter:

  • Headerstørrelsen er 1500 x 500 pixels.
  • Profilstørrelsen på denne sociale platform er 400 x 400 pixels.
  • 440 x 220 pixels er størrelsen på et in-stream-billede.
  • Tweetet billedstørrelse er 1024 x 1024 pixels.

Google+ fotostørrelse

Google er en platform, der viser Google+ profilsiden på dit websted sammen med webstedet i søgeresultaterne. Så du skal sikre dig, at kvaliteten af ​​profilbilledet skal være så høj, at brugerne bliver tiltrukket med det samme. Selvom billedet vises i en cirkel, uploades billedet som en firkant.

Upload kreative billeder eller infografik for at fremvise dit brand på Google+ forsidebillede. Tag et kig på billedstørrelsen:

  • Størrelsen på forsidebilledet er 1080 x 608 pixels.
  • Profilbilledets størrelse er 250 x 250 pixels.
  • Delt billedstørrelse er 497 x 373 pixels.

LinkedIn fotostørrelse

Hold LinkedIn-billedet yderst professionelt, respektabelt og overlegen kvalitet. Det viser dit brands omdømme og goodwill, så det skal være perfekt. Fordi det har en aflang form, bliver det nogle gange svært at finde et sådant billede, der passer godt. Skab dine egne billeder her!! Her er størrelseslisten:

  • Profilbaggrunden er 1400 x 425 pixels.
  • 500 x 500 pixels er størrelsen på profilbilledet.
  • Størrelsen på forsidebilledet er indstillet til 646 x 220 pixels.
  • Blogindlægs billedstørrelse er 698 x 400 pixels.
  • Logostørrelsen er 400 x 400 kvadrat. Siden juli 2015 er den vandrette størrelse ikke tilladt.

Pinterest fotostørrelse

En vidunderlig platform til at drive henvisningstrafik, Pinterest har ikke rigtig noget forsidebillede. Så hele repræsentationen af ​​dit brand afhænger af det profilbillede, der skal uploades som en firkant. Billedet vises lige over dit navn i en cirkel øverst i midten.

  • 5 til 2.8 gange er den ideelle stifthøjde, der er blevet reduceret fra 3.5. Størrelsen er 736 pixels bred.
  • Profilbilledets størrelse er 165 x 165 pixels.

Instagram-fotostørrelse

Denne platform handler om billeder og kun billeder. Så det er meget vigtigt at skabe billeder og billeder af høj kvalitet til Instagram. For virksomheder, upload logoet, der vil blive vist til brugerne øverst til venstre på profilsiden. Det vil holde brugeren hooked på dit brand, da alle billeder vil have logoet tilknyttet. Tag et smugkig i billedstørrelserne:

  • Profilbilledets størrelse er minimum 110 x 110.
  • Billedstørrelsen er blevet justeret til 1080 pixels bredde for overlegen kvalitet.

YouTube-fotostørrelse

Det er en fantastisk platform til at dele videoer, billeder eller infografik for at øge dit salg. Så billederne skal være af høj kvalitet, så folk kan se videoerne interessant. Størrelsen på billederne skal også være perfekt til at passe ind i rammen, så de nemt kan se din kanal. Her er billedstørrelsesguiden:

  • Forsidebillede af kanalen er 2560 x 1440 pixels
  • Til tablets, 1855 x 423 pixels
  • Til smartphones, 1546 x 423 pixels
  • Til TV, 2560 X 1440 pixels
  • Størrelsen på videoupload er 1280 x 760 pixels

Heldige dig!! Jeg kompilerede det sociale medie-snydeark, som du kan bruge, mens du designer billederne, profilbillederne, forsidebillederne eller overskrifterne til enhver af de ovennævnte platforme.

Relaterede sider