Søg

Betyder præsentation og baggrund virkelig noget for e-handelsproduktbilleder?

Billeder er helten på din hjemmeside!! De er kraftfulde, overbevisende og inspirerende. Bruger du dem korrekt til dit e-handelswebsted, kan det virkelig tiltrække potentielle kunder til at købe produktet. Det er fordi onlineportalerne er som butikkerne bag spejle, hvor folk ikke kan gå hen og bare kigge udefra. Så når dette er tilfældet, skal du være meget sikker på at vise ekstremt fantastiske billeder til seerne for at lokke dem.

For eksempel øger salget med 30 % at tilføje en visuel menu til en restaurant. Præsentation betyder noget, da folk føler sig forbundet med det visuelle og husker det selv efter år. Antag, at du udforsker et websted for at købe tøj, så vil produktbeskrivelsen være den første til at fange din opmærksomhed eller billedet? Håber du får et klart svar på, hvorfor præsentation og baggrund betyder noget.

Mens de gennemser enhver online portal, kan folk godt lide at tjekke produktet ud fra alle mulige vinkler for at sikre sig, at det opfylder deres krav. Så vis dem, hvad de vil have!! Jeg vil foreslå at lave dine egne billeder for at få dem til at skille sig ud ved at tilføje nogle unikke elementer. Der er nok affald på internettet, så lad os være ekstraordinære med dit valg. Her er nogle principper for gode billeder, tag et kig:

Principper for at skabe fantastiske billeder

  • baggrund
  • Tilføj så mange detaljer som du kan
  • Tag rigtige rekvisitter

Lad os nu kaste lys over hver af disse faktorer en efter en i detaljer:

baggrund: Du må have set tonsvis af billeder blive vist på en hvid baggrund, bare sætte fokus på produktet. Det er dog sandt!!

For eksempel vil du vise BURGER til folk på en måde, der lokker dem til at købe den. Hvad ville din tilgang være? Viser du det på en kedelig hvid baggrund eller opbevarer du det i en tallerken ved at tilføje ketchup, pommes frites og et glas cola? At sælge mad online er svært, så det bliver afgørende at tilføje lugt eller smag til billedet. Billeder skal se så originale ud for at dække over den tabte smag og lugt.

Nu har dette billede nogle nøgleegenskaber, som kan bemærkes af alle. Lad os se:

Baggrunden er bare så perfekt at fokusere produktet korrekt, at det gør det svært for dig at sige NEJ.

For det andet ser fritterne på tallerkenen så velsmagende ud, hvilket gør det til et perfekt aftenmåltid.

Dernæst har tomatketchup vist sig at tilføje lidt krydderi, og cola med is er foran. At vise et produkt på denne måde frister faktisk kunderne til at købe. Tværtimod, ville det virke godt at erstatte alle disse ting med en pose tøj? Absolut ikke!! Så hvordan du udstråler dit produkt er dog vigtigt.

Tilføj detaljer: Folk kan ikke holde produktet vist i en e-handelsbutik. De kan heller ikke mærke det. Så det er dit ansvar at få dem til at føle produktet og skabe en følelse, som om de holder produktet. Denne faktor er sand, når vi handler med tøj eller noget værktøj osv.

Nu, på dette billede, kan du tydeligt se, at der er tale om en stavblender med få tilbehør. Havde den været vist i en lukket kasse, kan ingen vide, hvad der er inde i den. Kvaliteten af ​​billedet er:

Vedhæftede filer er blevet vist for at fortælle dig, hvad alt det kan gøre.

Der holdes en puréskål, hvilket indikerer, at blenderen kan blende tomater godt.

Whisker er der, der viser, at den kan piske æg eller noget, du vil.

Omgivelserne er gode til at fremvise et køkken, der skaber en følelse af originalitet, der får seeren til at føle produktet. Du kan også tilføje zoommulighed for at lade folk fokusere tæt på hver vedhæftet fil for at få et bedre overblik over blenderen.

Tag de rigtige rekvisitter til at tage fejlfrie billeder: At nøjes med den rigtige type rekvisitter er afgørende, da det kan skabe eller ødelægge dit salg. Folk er overimponerede over det visuelle, så prøv at tilføje smukke rekvisitter til dine billeder, men kun de relevante. Det nytter ikke at tilføje en absurd rekvisit, der ikke definerer billedet på nogen måde. Få dine rekvisitter til at se relateret til produktet ved at tilføje et flot tema. Men sørg for, at de ellers ikke distraherer folk.

Hovedproduktet skal hurtigt identificeres af seeren, da dit mål ikke er at få ham til at gå tabt i billedet, der finder produktet. Det er klart, at produktet skal have den største betydning.

Jeg fandt dette billede på nogle hjemmesider, der sælger babyprodukter, og det, jeg kunne lide, var den rekvisit, de har brugt. Der er vist en smuk tremmeseng med blødt pelssengetøj, som baby sover på. Det strikkede hæklede kostume, som babyen har på, er hovedproduktet, der tydeligt kan ses ved blot at se på billedet. Baggrunden er også perfekt.

3 ting er brugt i dette billede, men jeg kan stadig tydeligt se, at billedet er fokuseret på babykostume. Så dit produkt skal se den spændende ud for at tiltrække seerne, især.

Bortset fra rekvisitterne, brug aldrig logoer fra andre websteder i dine billeder. Hvis du bruger nogen af ​​deres billeder, skal du gøre dem unikke ved at tilføje dine oplysninger og detaljer, så seeren ikke føler, at du ikke er ægte, fordi folk udforsker alle lignende websteder for at foretage deres køb.

I kontekst er billeder en rigtig win-win, hvis du rent faktisk vil have dine potentielle kunder til at gå amok med deres fantasi. Du skal bare opsætte et simple i kontekstbilleder og se et kæmpe løft i dit salg med kun de perfekte billeder og intet mere end det.

Det generelle billede

For at krone det hele vil jeg sige, at en masse faktorer er involveret, når man tager produktbilleder til en online portal. For eksempel hjemmesidedesign, hastighed, navigation, priser, produktbilleder for at nævne nogle få. Blandt alt har produktbilleder stor betydning, fordi folk prøver produktet, før de køber, og de vil aldrig gå på kompromis med kvaliteten af ​​billeder.

Hvilket billede ville tiltrække dig – sløret eller HD? Overlegne billeder er salgsargumentet for enhver online portal, så tag det alvorligt.

Jeg håber, at du har formået at lære meget af denne artikel og vil forsøge at bruge disse principper på dine hjemmesider.

Relaterede sider