Søg

Mulighed for live chat Forbedrer din kundes oplevelse

Kunden er kongen! Et websteds succes afhænger af kundetilfredsheden, især når du ejer en e-handelsportal. En af de bedste måder at optimere detailportalen på er ved at tilføje en brugervenlig navigationslinje, detaljerede produktsider og de rigtige prisetiketter. Selv efter så meget af arbejdet mislykkes dine kampagner nogle gange. Hvorfor?

For i denne digitale æra kan folk godt lide at interagere med det websted, hvorfra de køber produkterne. For at vinde kundernes tillid er det vigtigt at tale og lytte til dem. Til det kan du enten tale via mail eller telefon. Men er de de øjeblikkelige kommunikationsværktøjer? Selvfølgelig ikke!

Så her er det mest pålidelige og troværdige medie LIVE CHAT, der giver kunderne mulighed for at få svar på deres forespørgsler med det samme. Jeg noterer dog noget vigtigt om LIVE CHAT for at forbedre brugeroplevelsen.

Den nemmeste måde at forbinde på

Shoppere finder det altid fascinerende at løse deres forespørgsler med det samme i stedet for at få svarene via mail. Under købsprocessen fortsætter køberne med at handle, hvis de får assistance på afgørende tidspunkter. Når en shopper går ud til kassen, kan du tilføje en LIVE CHAT-boks lige ved hånden for at hjælpe dem med deres tvivl. Ligesom de måske bliver nødt til at spørge om forsendelsesomkostninger eller leveringstidspunkt, som kan besvares af et rigtigt menneske uden mere besvær.

Identificer indkøbsmønsteret

Med LIVE CHAT-muligheden kan du identificere den trend, som dine kunder følger, mens de handler. For at komme ind i kundens sind skal du begynde at chatte med dem, hvis du finder dem dvælende ved et eller andet produkt. Guide dem gennem købet trin for trin og gør indkøbsoplevelsen forbedret og overlegen. Det vil dog øge dit salg, da de helt klart vil anbefale din portal til andre på grund af den fantastiske assistance, de har fået.

Ring til de eksisterende kunder

Efter at have tilføjet LIVE CHAT, ring til dine kunder, hvis de kan lide det. Når du en gang vil forstå den handlendes adfærd ved at købe, som hvilke produkter de viser interesse for, eller hvor mange penge de er villige til at bruge på eller noget, der definerer deres indkøbsmønster, ville det være nemt at tage imod feedback. Det er dog muligt at holde styr på disse ting med LIVE CHAT. Men med de indsamlede data bliver omorganiseringen af ​​hjemmesiden let, da du kan arbejde på de mindre fremhævede sider og levere noget mere forførende og iøjnefaldende for at få deres opmærksomhed.

LIVE CHAT mulighed er det bedste værktøj til at etablere en personlig forbindelse med kunderne. Det forbedrer unægtelig brugeroplevelsen og kickstarter salgsindtægterne. Så hvornår vil du tilføje denne bemærkelsesværdige funktion på din portal?

Relaterede sider