Søg

Forbedring af Amazon-produktannoncer med Glam-produktbilleder

Amazon er blevet den højeste online salgsplatform for adskillige små og store sælgere. Tager man Amazon-produktannoncer i betragtning, er disse de mest solgte annoncer og et perfekt medie, der er udvalgt af mange sælgere. Billeder er det eneste medie til at overbevise din kunde om at købe, hvad end du sælger.

Det er uden tvivl meget konkurrencepræget at sælge online. Du skal skille dig ud fra mængden og give noget ekstra til kunden, så de kan forlade andre og vælge dit produkt til køb. Det er derfor i disse dage; online sælgere lægger stor vægt på deres produktbilleder, hvilket gør dem mere indflydelsesrige.

Et bemærkelsesværdigt element her er, at der er et lille beskrivelsesrum med produktbilledet; er det muligt for dig at pakke alle detaljer om produktet i den lille beskrivelse? Nå, siger jeg, det eneste, der kan give fuld tilfredshed til kunden, er produktbilledet, der kan sige tusind ord for det. Du skal give dine billeder mulighed for at formidle, hvad produktet er i stand til og spare din energi ved at skrive og få dem til at forstå.

Denne artikel i dag handler om at optimere onlinesalg ved hjælp af Amazons produktbilleder. Folk, der er i kontakt med Amazon, skal være opmærksomme på Amazon-sponsorerede produkter. Det er et andet salgsfremmende værktøj udlånt af Amazon til kunderne, som ikke kun promoverer deres produkter på webstedet ved også at bringe den enorme mængde salg til sælgerne. Det bringer maksimal trafik til din Amazon-produktside, hvilket fører til enorm profit. Denne teknik kan også bringe en fantastisk forskel til din personlige hjemmeside, der er forbundet med Amazon.

Jeg vil nu videregive nogle forslag, der vil fortælle dig om, hvordan du klargør dine produktbilleder til Amazon-produktannoncer:

Særlig vægt på retningslinjer:

Hver hjemmeside har nogle protokoller og så som Amazon, når det handler om produktbilleder. Derfor er det essentielt at studere alt, hvad der kræves for at et produktbillede kan opføres i annoncen. Du kan finde en håndfuld guider online, der fortæller dig om kravene. Du kan også bruge sælgervejledningen, der kan downloades, og som inkluderer hver eneste instruktion på en længere måde.

Den primære regel nævnt i vejledningen handler om baggrunden for produktbilledet. Hvert produkt skal fotograferes på almindelig hvid baggrund. Det er ikke nødvendigt, at du har en professionel fotograf til at tage billeder af produkterne. I sådanne tilfælde kan du tage hjælp fra online redigeringsprojekter såsom Cut Out Image.

For en, der ikke er klar over Photoshop-tricks, lad mig fortælle dig, at Photoshop er magisk software, der vil konvertere ethvert grundlæggende billede til et perfekt sælgende produktbillede med få klik. Selvom du er opmærksom på denne software, kan du ikke læne dig tilbage og bruge din tid, mens du klikker med musen i alle kroge og hjørner af billedet og omdanner det til et professionelt billede. Derfor er Cut Out Image her for din hjælp. Du skal bare frigøre byrden ved at tildele redigeringsopgaven for dine billeder til dette mærke.

Mere om Amazon Image Guidelines:

Når vi kommer til næste afsnit, skal produktbilleder, der bruges som Amazon-produktannoncer, være klare og pæne. Der er ikke plads til nogen distraktion eller vandmærke i billedet. Desuden skal billedet af produktet dække det maksimale område af skærmen. Det kræves, at billedet skal tage mindst 85 % af udstillingsvinduet. Billedets størrelse skal være 500 pixels. Dette kan give et forstørret billede af produktet, og køberen kan nemt træffe beslutningen om, hvorvidt han vil købe dit produkt.

Tager man det nøjagtige størrelseskrav til billedet hos Amazon, foreslås det dog at have billedstørrelsen 1000 x 1000 pixels. Jo flere billeder er større og lysere, jo mere vil det forbedre annoncen. Nu vil jeg diskutere noget infografik, der vil hjælpe dig med at assimilere forskellen, og hvilken annonce der vil se bedst ud.

Se og vælg

Disse tre er tre forskellige typer produktbilleder, der er angivet som A, B, C. Nu skal du bestemme det billede, der passer lige ind i Amazon produktbillede kravliste.

På det første billede, dvs. A, ses produktet ganske tydeligt på billedet. Dette produkt kan være et nyt produkt eller det kan være en brugt model. Men når du ser billedet, lægges der mere vægt på baggrunden, hvilket får produktet til at se mere tiltalende ud. Men på samme tid er dette produkt ikke i overensstemmelse med kravene i Amazons standarder for produktbilleder. Dette billede vil øjeblikkeligt blive afvist, hvis det ansøges om Amazon-produktannonce. Ikke underligt, at produktet dækker næsten 85% af skærmpladsen, men fordi det ikke er præget på hvid baggrund, kan det ikke bruges som produktbillede.

Andet billede - Som du kan se forskellen mellem det produkt, der bruges på det første billede og det andet billede. Redigeringen er flot udført på det andet billede. Der er komplet overblik over produktet og takket være den rigtige belysning; det ser perfekt ud som et livsstilsbillede. Men samtidig kvalificerer dette billede heller ikke til Amazon. Dette går også med samme grund, da baggrunden ikke er almindelig hvid.

Nu, på det tredje billede, er der ingen distraktioner, produktet tager det maksimale område af skærmen, så det er et perfekt billede til Amazon-produktannoncen. Dette fungerer glimrende, fordi når nogen ser på billedet, vil det ikke give kunden et fingerpeg om, hvorvidt produktet er brugt før eller ej. Du skal nævne detaljerne i beskrivelsen, men billedet skal være klart og attraktivt.

Hvordan kan kunderne lide Amazon-produktannoncebilleder?

For hver sælger er det ret vigtigt at se produktbillederne med kundens øje. Mens du tjekker produkter online, er det, som du føler skal serveres for dig, præcis det, som alle kunder forventer af dine billeder. Du støder på masser af e-bøger og guideline-artikler, der lærer dig om produktbillederne. Nå, der er kun én dagsorden for at vinde kundens interesse, hvis du tilfældigvis vinder din, mens du ser billedet som kunde.

Tiden har ændret sig, og der er stor konkurrence på markedet. Hvis du virkelig vil styre onlinesalg, skal du arbejde ekstra hårdt på produktbillederne. Hvorfor lægger jeg kun maksimal vægt på produktbillederne? Dette er på grund af det faktum, at første indtryk er det sidste indtryk, og hver gang nogen besøger din side, vil den første ting at lokke dem op være produktbilledet. Hvis det bliver distraheret og taget uprofessionelt, vil folk ikke bruge et øjeblik på at tjekke detaljerne ud.

Så hvis du har brug for bedst sælgende billeder til din Amazon-produktannonce, anbefales det at tage hjælp fra Cut Out Image og øge dit salg massivt.

Relaterede sider