Søg

E-handelstendenser at følge i 2017

Trenden med handel stiger højt på himlen, og det samme er konkurrencen. Det er virkelig svært at slå et etableret brand, men ikke umuligt, hvis du har den omfattende viden om spirende e-handelstrends. Uanset om din virksomhed er lille, mellem eller stor, er disse trends nyttige og giver dig mulighed for at vinde over konkurrenterne. For at komme i gang med de seneste trends i 2017, er du nødt til at præstere off-the-charts og udvide din e-handelsvirksomhed over hele verden.

At sige farvel til 2016 var bestemt en blandet følelse, da nogen fik succes, og andre fik dårlige oplevelser. Da vi er i andet kvartal af 2017, vil jeg gerne guide dig gennem de seneste e-handelstendenser, der dukker op. Læn dig tilbage og overtag disse tendenser for at se dit brand vokse:

Sælg socialt

At sælge på de sociale medieplatforme er en god strategi, da det er forholdsvis nemt at bringe folk ind gennem sådanne kanaler. Det kan være svært at tiltrække folk urokkeligt til hjemmesiden, da 70-80 % af publikum bruger sociale platforme til at interagere. I 2017 er det muligt at generere en god del trafik til hjemmesiden ved at sælge produkterne eller tjenesterne på Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram og mange sandsynligvis. Planlæg en perfekt marketingstrategi for at lokke seerne!

Benyt faciliteterne fra sociale kanaler, og vis dit talent for verden ved at annoncere en lanceringsbegivenhed.

Gå efter Mobile App

At sælge på mobilapps er ingen raketvidenskab som i denne digitale æra; folk er meget afhængige af de mobile grænseflader for at foretage indkøbene. Bortset fra det, gør dit websted responsivt, så folk kan få privilegiet til at få adgang til webstedet på farten. Glatte og nemme at navigere på hjemmesider er hilst velkommen af ​​folk i alle aldersgrupper. Når du har mobilapplikationen, bliver det også nemt for kunderne at se produkterne med lethed ved fingrene.

Tilføj forskellige betalingsmuligheder

Hvad nu, hvis kunden bruger ret god tid på din portal, korte en liste over produkterne og til sidst flytter til betalingssiden og ikke fandt den ønskede betalingsmetode? Hvad nu? Du mistede en ægte og værdifuld kunde blot på grund af manglende tilgængelighed af betalingsmetoden. For at løse dette problem, bør du alle de populære betalingsgateways som lokale banker, PayPal, Skrill, Payoneer eller andet, du finder nyttige. Det vil bringe flere kundeemner ind og dermed øge salget.

Tilbyd hurtig produktretur

Kunder kan slet ikke lide at vente på at returnere produkterne på grund af problemer med pasform, farve eller størrelse. Selvom online shopping kommer med sine egne fordele som at sidde derhjemme og købe ting uden at bære den brændende varme eller kølige vintre, har det også nogle ulemper. En kunde bestilte et produkt, men ved ankomsten kunne han ikke lide det. Nu ville han selvfølgelig forsøge at returnere produktet. For at tjene kundens tillid bør du tilbyde en strømlinet produktreturpolitik, så han kan få produktet returneret uden provokation. Mange webportaler mangler muligheden for at returnere produktet, og her kan du være på forkant med dem ved at give mulighed for hurtig afhentning. Giv dine kunder et lettelsens suk i stedet for at gå dem på nerverne med den dårlige brugeroplevelse.

Suggestivt salg

Denne fantastiske trend vil hjælpe portalerne med at komme op på større højder i år. Det er den fremragende måde at holde brugerne engageret og føle sig forbundet med webstedet, da du kan vælge at sælge suggestivt. Måske vil portalen vise de sandsynlige varer til brugeren afhængigt af hans tidligere køb eller browsing-vaner, hvilket vil fremkalde interesse blandt dem for at købe produktet med det samme.

Skab engagerende indhold

For at få mere trafik ind, skal du få din kreative saft til at flyde med hensyn til indhold. Sæt godt og engagerende indhold op på siden for at tilslutte brugerne og overtale dem til at købe ting fra din portal. Skriv overbevisende indhold for at hjælpe dem med at foretage smarte køb, da indholdet har alt potentiale til at klare den hårde tid. En af de vigtigste e-handelstendenser, indhold kommer aldrig til at gå ud af scenen. Send de professionelle e-mails og nyhedsbreve væk for at bringe folk til din portal.

Konklusion

For at krone det hele vil jeg sige, at online shopping er en hård konkurrence, der ikke kan slås uden smarte træk. Risikofaktoren er altid i top, så for at se anderledes ud, skal du følge de seneste trends i 2017. Adopter disse trends og lad mig vide i kommentarfeltet, hvis jeg gik glip af nogen!

Relaterede sider