Søg

E-handelsfotografering – tips og tricks

Den første regel for e-handelswebsteder er at sælge billeder, før du sælger produktet. Hvis du er en online marketingmedarbejder, skal du helt sikkert først sælge billederne til kunderne af de relaterede produkter, som er det eneste medium for online kommunikation med kunderne. Billederne af produktet taler først til kunderne og tiltrækker dem til produktet, så det er meget vigtigt at få dem til at skille sig ud for at øge salget af produktet. Kunder har kun medium til at føle, opleve produktet, der er produktbilleder, hvilket er den mest populære begrænsning af online salg, at kunden ikke får mulighed for at tage produktet i hænderne og opleve det, som de gør i offline butikker. For at ændre dit antal besøg skal du virkelig bekymre dig for at gøre dine produktbilleder til en stor succes, og for det er der nogle fotografering af e-handelsprodukter tips, der kan få dine billeder til at se tiltalende ud og fristende for kunden, og som også er i stand til at gøre dine besøgende til dine kunder for altid. Følg disse tips for at gøre din drøm til virkelighed.

Baggrund

For at få produktbillederne til at se bedre ud, foretrækker du at have ren og hvid baggrund til at vise dine produkter til kunderne. Husk at bruge den samme baggrund for hvert produkt, så følelsen af ​​sammenhæng udledes af de billeder, du bruger til at vise dit produkt, og det giver også fornemmelsen af ​​det samme mærke til kunderne, som også favoriserer din marketingindsats.

Kontekst

Vis produktet i forhold til omgivelserne, især hvor produkternes størrelse betyder meget for kunden. Den, der ikke ser til dette punkt, kan miste deres kunder. For produkter som sengetøj er det obligatorisk at vise den fulde størrelse ved at vise sengens størrelse korrekt.

rekvisitter

Der skal bruges relevante rekvisitter sammen med produktet for at gøre dem endnu mere attraktive for kunderne. Rekvisitter kan bruges eller ej afhænger af produktets art. Brug de rekvisitter, der tilføjer produktets skønhed, men vær opmærksom på, at rekvisitter ikke må være sådan, der flytter beskuerens fokus. At vise klude på model eller ved at bruge mannequin vil være en god idé, men når smykker bruges sammen med dem, kan det flytte kundens fokus fra hovedproduktet.

Emotions

For at gøre dit produktfotografering overlegent, kan du også relatere produktbillederne med følelser og kan udtrykke nogle værdier som familieværdier og moralske værdier gennem det. Det vil helt sikkert fange kunderne, og de bliver hurtigt tiltrukket af produktet.

Størrelse

Et andet vigtigt aspekt, der skal huskes, er størrelsen af ​​billederne, som ikke må være for små eller ikke for store. Det skal være passende i henhold til kravene på hjemmesiden og også ud fra et synspunkt om klarhed og opløsning.

Videoer

At vise videoer af det komplicerede produkt vil være den fantastiske idé, da det vil lade kunden forstå brugen af ​​produktet og sikrer også, at de skal se videoen en gang, der har mere efterspørgsel end billeder.

 Forberedelse

At forberede produktet til fotoshootet er som at forberede modellen til det samme. Du skal anstrenge dig for at få det til at se rent, ryddeligt ud og have den lyse og enkle baggrund. Generelt skal produktet se præsentabelt ud på billederne.

Mange vinkler

Den mest betydningsfulde måde at få dine produktbilleder til at kunne lide af alle. Du skal vise alle produktets vinkler for at gøre det muligt for kunden at se alle sider og vinkler af produktet for at kunne træffe købsbeslutningen.

Konklusion

Ovenfor er de få tips, hvorigennem du nemt kan improvisere din produktfotografering, der tjener behovene på dine kvalificerede e-handelswebsteder og er i stand til at fange dine kunder til at træffe købsbeslutningen.

 

Relaterede sider