Søg

Grav dybt i Amazon-produktbilledekrav til synonym og effektiv præsentation

Photo Cover

Apropos AMAZON, hvad er det første du tænker på? En super online butik, svar på alle dine indkøbskrav, en fejlfri online forhandler med en taskepakke af eksklusive produkttyper, den fine platform for detailhandlere til at markedsføre og sælge deres produkter online? Er det noget, du først tænker på? Dette er de mest almindelige svar, du får, når du tænker på Amazon. Det er den største og førende E-handelsplatform rundt om i verden, der sælger onlinemarkedet.

Hvis du er en nybegynder e-handler og planlægger at blive en affiliate med Amazon, er der flere ting, du skal have under overvejelse. Hver e-handelsplatform deler et specifikt sæt retningslinjer for produktimage for at opretholde en synonym præsentation af deres websted. Dette hjælper også med at forbedre kundernes shoppingoplevelse.

Tip til forsigtighed for neofytter: Sørg for, at du overholder alle produktbilledretningslinjerne, for hvis du ikke vil, bliver du smidt ud af platformen på ingen tid.

Kompleksiteten begynder, når du opdager, at hver platform deler forskellige retningslinjer. Det er svært at følge med i de nyeste trends. Du vil ikke modtage en e-mail i din postkasse, der oplyser dig om ændringerne i scenariet. Så for fuldstændig information om skiftende trends kan du tjekke vores blogs på cutoutimage.com, bare forbliv forbundet.

Nogle af de foreløbige retningslinjer for Amazon Product Image er nævnt nedenfor; hjælpe dig selv med at lære delen:

  • Billeder med nogen form for rammer, logoer, indhold, vandmærke og mannequiner anses ikke for at være tilstrækkelige til upload.
  • Billedets størrelse skal tages i betragtning, da de tilladte dimensioner er 2560×1001 pixels som for tøjet og 2560×500 pixels for andre produkttyper.
  • 85% af rammen skal være optaget af selve produktet
  • Ingen farvede baggrunde er tilladt. Sælgere bliver nødt til at bruge hvid som den eneste baggrundsfarve.

Her er det seneste opdateringsdiagram over retningslinjer for Amazon-produktbilleder:

På det seneste har vi opdaget, at der er nogle variationer i retningslinjer for smykkeproduktbilleder, hvor du kan bruge dimensioner på et billede som 1001×2100 pixels. Zoomaktivering op til 1000 pixels er tilladt.

Det er nødvendigt at overholde alle de ovennævnte retningslinjer, hvis du ønsker et utrætteligt forretningsflow hos Amazon. Manglende overensstemmelse med reglerne kan skabe grimme forhindringer på din måde, så jeg vil anbefale, at det er bedre at følge strømmen. Følg disse enkle regler og blænd med fantastisk salg hos Amazon.

Relaterede sider