Søg

Undgå disse e-handelsfejl for en succesfuld virksomhed

Fejl er noget, der irriterer os og får os til at føle, at vi er gode for ingenting. Men hvis du tager det positivt, vil du helt sikkert lære af det. Ingen tvivl om, at e-handelsportaler stiger højt i himlen, fejlraten er for høj i de første to år.

Giv aldrig op, hvis din portal ikke klarer sig godt eller ikke tjener de forventede indtægter. Det er kun en begyndelse! Bliv ved med at prøve, fordi det slet ikke er let at slå de andre anerkendte e-handelsbutikker. Spar lidt smerte ved at klare e-handels-ulykkerne og lær af fejlene med at etablere din butik. Få disse tips og få succes:

Invester tilstrækkelige midler

For at gå ombord på et e-detailprojekt skal du investere en rimelig mængde penge. I de indledende faser er investering dog vigtig, for uden den betydelige kapital vil du ikke få succes. Succes i en e-handelsbutik kræver, at du er klog og ikke tåbelig. Hvis du vil bruge penge, vil du tjene penge.

Vær dominerende

For at overleve i e-handelsverdenen er det meget vigtigt at dominere din niche. Lav en ordentlig analyse af dit mål og prøv at være anderledes end dine konkurrenter. At handle med tøj er faktisk en udfordrende opgave, og for at være på toppen af ​​spillet skal du være forskelligartet i valget af markedsplads. Folk vil sandsynligvis købe fra de etablerede butikker, især når priserne er de samme som din portal. Så det anbefales at sælge på PAR i første omgang og få kunderne fra det lokale marked.

Arbejde med udseende og præstation

For at være den fantastiske blomst skal du overvinde de dårlige områder på din portal. Vær opmærksom på æstetikken, indlæsningshastigheden, den visuelle præsentation og i det væsentlige de smukke produktbilleder. Selv de store hjemmesider fejler på grund af disse faldgruber, så gør det til din stærkeste side, vil du tabe på de potentielle kunder? Vær skarp, mens du arbejder med disse elementer, fordi onlineshoppere har en dårlig vane med at overvente, enig? Det er heller ikke deres fejl, de kan ikke røre ved produktet. Se det i øjnene, og fremvis produkterne på et visuelt præsentabelt layout for at skabe mere salg.

Fokus på færre nicher

Vær nicheorienteret, så folk kan identificere dig! Ja, det virker. Hvis du vil bruge det samme produktsortiment som Amazon, er chancerne mindre for, at folk vælger dig frem for den portal. Så indsnæv dit produktfokus og vælg en eller to nicher, hvor du udmærker dig, så kunderne kan gøre dig til den øverste portal for den slags køb specifikt. Vær ikke en superbutik, der tilbyder alt, men appellerer til den særlige kundebase, hold dig til et bestemt tema.

Fortsæt med at opdatere butikken

Keder du dig af at se den samme film igen og igen? På samme måde som kunderne har det, ja du hørte det rigtigt. Folk vil gerne se variation, så på et eller andet tidspunkt; de vil kede sig af din butik. For at trives i den hurtige e-handelsverden, adopter CHANGE og accepter udfordringerne.

Jeg håber, du tager disse tips som en ny mulighed for at begynde igen med din e-handel!

Relaterede sider