Søg

5 almindelige fejl i smykkeproduktfotografering

Smykkeprodukter

Kvinder handler udelukkende om shopping, og blandt deres mest populære købsprodukter har smykker en betydelig plads. For e-forhandlere er det uhyre bydende nødvendigt at fremvise smykkeprodukter på en sådan måde, at det frister seeren i samme sekund, de får et blik på produktet.

Opførselen af ​​dit produktbillede gør det maksimale arbejde for dig. Kunder sætter virkelig pris på dygtig fotografering og præsentation af produktet sammen med omfattende specifikationer. Derfor er nøjagtig repræsentation af produktet nødvendig nok til at stjæle kundens hjerte og få fat i et hurtigt salg.

Selvom enhver fotograf er meget fortrolig med behovene og ønskerne til smykkefotografering, forsøger de alligevel nogle meget almindelige fejl under sessionen. Både fotografen og designeren, der skaber slutproduktet, skal have nogle få retningslinjer for øje og undgå grundlæggende fejl.

Tag et smugkig på almindelige fejl i smykkeproduktfotografering, der kan ødelægge dit salg spontant:

  1. Skødesløs præsentation: I det øjeblik du træder ind i e-business, er der ikke plads til ufuldkommenheder. Du bliver nødt til at stå over for at droppe forretninger, hvis du ikke tager dit arbejde kritisk. Præsentation af produkter er et stort problem, især når du handler med produkter som smykker.

fejl ved produktfotografering

Skødesløs eller sjusket præsentation af smykket er en almindelig fejltagelse. Du skal være forsigtig under sessionen for at fjerne alle tags, klistermærker eller strenge fra produktet. Folk begår disse fejl, da de ikke tjekker deres produkt for slid, manglende ædelsten, falmet farve osv. Alt dette skal undgås

Variation i repræsentationen af ​​produkter: En anden almindelig fejl, som mange fotografer begår, er inkonsistensen i præsentationen af ​​deres produkter. Dimensioner på alle produkter, der er anført under fælles niche, skal være de samme. Variation i præsentationen vil ophidse kunden og give et dårligt indtryk af din hjemmeside. Grundlæggende indstillinger, belysning, baggrund, skygge og alle andre effekter bør være de samme i hvert produktbillede. Dette vil få din portal til at se mere professionel og tiltalende ud.

øjenbehagelig produktfotografering

Uønskede tilføjelser: Tilføjelser eller rekvisitter er meget almindelige i produktbilleder. Der er nogle websteder, der begrænser brugen af ​​mannequin eller andre rekvisitter på produktbilledet. Manglende overholdelse af retningslinjerne for en sådan portal kan medføre maksimalt tab for din online-forretning. Rekvisitter betragtes som blot et stykke distraktion for købere, og de er ved at blive afskaffet fra retningslinjerne. Du skal bare uploade rene og professionelle billeder for mere salg.

mannequin-produkt-billede

Afspejling: Mens du tager billeder af dine smykker, har du nogensinde bemærket, at du tilføjer et reflekterende punkt på produktbilledet. Mange fotografer bemærker ikke dette, men tro mig; det er en væsentlig ting at vide. Du skal scanne dit billede tæt og se, om der er en refleksion af kameralyset på produktbilledet. Dette er endnu et tegn på amatøragtig produktfotografering.

tilføjelse-refleksion

Flere baggrunde: Der er forskellige typer af smykkeprodukter, der skal medtages, mens de noteres. Hvert produkt ser ikke godt ud på travle baggrunde. Måske er det den eneste grund for onlinebutikker til at angive White som den eneste baggrund, der skal bruges. Fotografer, der lægger ekstra vægt på travle baggrunde, skaber faktisk distraktioner. Dette skal også undgås.

 

Relaterede sider